Opłacalność posiadania bloga z artykułami

Właściwie każdy pozycjoner doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jaki sposób ważne jest posiadanie cennych i wartościowych linków kierujących do pozycjonowanej strony www. Kłopotem jest natomiast ichniejszym zdobycie, ponieważ mimo niepoliczalnej przestrzeni internetowej okazuje się, że tak de fakto miejsc wartościowych jest bardzo niewiele. Dlatego również pozycjonerzy poszukują alternatywnych stron www o wysokim PR i TR, cieszących się zaufaniem robotów Google – a takimi stronami są między innymi blogi.

W współzależności od swojego użycia ma możliwość to być tematyczny blog z artykułami, akceptujący jedynie teksty w dokładnie sprecyzowanej tematyce (albo pochodnej) albo blog wielotematyczny, przyjmujący artykuły z w praktyce każdej dziedziny. Zdobywane w ten sposób linki cechują się w wielu sytuacjach wysoką siłą seo i mają duży wpływ na pozycjonowaną stronę. Wyjątkowo gdy zawierają anchor z jakimś niszowym słowem zasadniczym w znaczącej liczbie sytuacji okazuje się, że do wypromowania strony na taką frazę wystarczy zaledwie wiele linków z mocno podlinkowanych blogów. Nic zatem dziwnego, że w dotychczasowych czasach, gdy Google coraz większą rolę przykłada do jakości informacji zawartych na wortalach, schludny blog z artykułami okazuje się niewyobrażalnie cennym źródłem takich linków. Dla pozycjonera jest to gwarancja, że uzyskane w ten sposób linki przekażą swoją siłę pozycjonowanej stronie www umacniając ją na wysokich pozycjach. Dla posiadacza bloga z kolei pewność, że blog będzie nieustannie odwiedzany przez nowych użytkowników, a co za tym idzie – wzrasta szansa na większe zarobki np. z reklam.

Więcej informacji znajdziesz: www.